چهارباغ | نخستین جلسه فصلی ستاد مناسب‌سازی شهرستان چهارباغ در سالجاری برگزار شد

نخستین جلسه فصلی ستاد مناسب‌سازی شهرستان چهارباغ در سال ۱۴۰۵، به ریاست مهندس چگینی معاون فرماندار و دبیری اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ، روز سه‌شنبه دوم تیرماه با حضور اعضاء این کمیته در محل سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این نشست "سمیه نجف‌پور" رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ ضمن تشریح دستور جلسه، گزارشی از اقدامات انجام‌شده و پیگیری‌های دبیرخانه ستاد در حوزه مناسب‌سازی ادارات و اماکن عمومی ارائه کرد و آخرین وضعیت اجرای ضوابط مناسب‌سازی در سطح شهرستان چهارباغ را مورد بررسی قرار داد.

همچنین شهردار چهارباغ و بخشداران مرکزی و رامجین، گزارش‌هایی از روند اجرای پروژه‌های مناسب‌سازی در حوزه‌های تحت مدیریت خود، چالش‌های موجود و برنامه‌های پیش‌رو ارائه کردند.

در ادامه، مهندس چگینی با تأکید بر لزوم اجرای کامل قوانین و ضوابط مناسب‌سازی، رعایت حقوق شهروندان، به‌ویژه افراد دارای معلولیت را از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های اجرایی دانست و بر تسریع در رفع موانع دسترسی و اجرای مصوبات ستاد تأکید کرد.

در پایان، پس از بحث و تبادل‌نظر اعضاء تصمیمات و مصوبات لازم در راستای ارتقاء دسترس‌پذیری و مناسب‌سازی فضاهای اداری و عمومی شهرستان، برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شد.

کد خبر 189864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد